24 února 2019

Háčkovaný vlněný svetr



Já vím, blíží se jaro a bude to chtít něco lehčího, ale když já jsem tenhle náramný vlněný pulover dokončila až teď ... :-)

Je parádní, jednoduchý.... dlouhý sloupek a reliéfní sloupek na lemy, toť vše!


Jednoduchý svetr, se kterým se nenatrápíte a docela určitě se vám povede.
Háčkovaný je jednoduše, využijete pouze dlouhý sloupek a reliéfní dlouhý sloupek na lemy.
Přízi jsem použila 100% vlnu od Drops Alaska, háček č. 5 a na lemy 3,5 a spotřebovala jsem přesně 15 klubíček, koupila jsem 16 a jedno mi zbylo, ale bylo to fakt na centimetry, takže lepší je vzít si to šestnácté klubko do zásoby.
Velikost nosím 40/42 a svetr je tak akorát, ani na tělo ani oversized, délka svetru 53cm a šířka 50cm.
Háčkujeme přední díl, zadní díl a od ramena přiháčkujeme oba rukávy.
Přední díl začínáme na 70 řetízkových ok a háčkujeme rovně nahoru dlouhým sloupkem až do výšky 43cm, pak rozdělíme na třetinky - levá strana-výstřih-pravá strana, na výstřih ujmeme 3x po jednom sloupku sháčkovat v každé řadě. 
Zadní díl je u tohoto svetru totožný. Oba díly sešijeme, pro výstřih jsem naháčkovala 3 řady reliéfní dlouhý sloupek.
Rukávy přiháčkujeme od ramena - nabírala jsem 50 DS na každý rukáv a v prvních 4 návazných řadách ujmula po jednom DS a dostala jsem se na 46DS, kterými je doháčkováno až do potřebné délky, ukončeno 3 řadami reliéfního DS.
Dokončíme přiháčkováním dolního lemu - opět 3 řady reliéfního DS. Zapošijeme konce a nosíme! :-)

Další návody na háčkování zdarma

Žádné komentáře:

Okomentovat