12 ledna 2019

Háčkovaná deka granny square



Pro háčkované barevné deky mám obrovskou slabost. Na Pinterestu jich mám ve všemožných barevných variacích přišpedlených stovky.
A tramtadá! :-) Tady je moje první dokončená.


Částečně z babiččiných čtverců částečně obháčkovaná. Je to běh na dlouhou trať a já se stále nemohla rozhodnout, kterou variantu a vzor vlastně chci.  Vždyť ten první barevný čtverec vznikl už možná někdy před 4 lety. U barevných háčkovaných dek to ale vůbec nevadí. Barvám, kombinacím se meze nekladou a dvě stejné aby pohledal :-)
Také s prvním výběrem příze jsem nebyla úplně spokojená. Akrylový Elian nabízí velkou škálu barev, ale přesto mi na háčku hodně vrzala a připadala mi dost tvrdá. Při obháčkování jsem tedy přešla na Doru od Madame Tricot, je měkčí a mně se s ní lépe pracovalo. Na Elian navázala bez problémů. Také výběr odstínů je široký.

Rozměr deky je 115cmx140cm a takto jsem začínala.

Přidávám krátké shrnutí jaké vzory jsem použila.

Babičči čtverec:














Vzor navazující na sešité čtverce:







Na okraj jsem použila tento návod podle Lucy z Attic 24. 


Takto deka vznikala:




Další návody na háčkování zdarma


Žádné komentáře:

Okomentovat