25 ledna 2015

Háčkovaný sedák na židli

Konečně dnes dokončený projektík :-)

hackovany sedak


Drobet jsem experimentovala a odskoušela dvě metody, které jsem našla na netu, chtěla jsem židli doladit s tapetou v jídelně.
Barevně se jedná o kombinaci hnědá, modrá, krémová, příze Elian Klasik, je to 100% akryl, tak uvidíme co s ním zátěž udělá :-)

Jednotlivé čtverečky jsem připravila podle tohoto vzoru.




Spojovala jsem metodou, kterou jsem zkoušela poprvé a určitě ne naposledy, spoje jsou opravdu nenápadné, vše jde rychle a intuitivně, našla jsem ji na tomto blogu:


seamless[Photo and Tutorial Source: Carina’s Craftblog]
This is perfect if you are looking to mimic the joint into the squares. By doing a classic granny (3dc group) stitch to join the granny squares give you near to joint-less seam, simply crochet the set of 3dc and a chain to the left and right squares to seam. Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet sešití jednotlivých dílů na stroji, ale k šití pleteniny na mašině mám přirozeně respekt, mám deset let starou obyčejnou Singrovku, mám ji ráda, zatím jsme spolu zvládly vše co jsem si umanula, ale přece je to jen model v nejzákladnější výbavě, který má svoje limity.Narazila jsem na pěkný návod sendvičového sešití pleteniny a látky na tomto blogu.  
[Photo and Tutorial Source: Stich by Stich Blog]
                                                                                                                                  Vše vyšlo skvěle. :-)  Jako spodní díl jsem vybrala mezi svými zbytky puntík na hnědém podkladu.     

Rubová strana
   Tak se nechte inspirovat!!

Žádné komentáře:

Okomentovat